כך גם את יכולה להגיע לתוצאות חיטוב מרשימות, בעזרת טכניקת 10 הדקות, מבלי לצאת מהבית!

היי!
כאן מיכל. ברוכה הבאה ל – SHAPE UP!

תאמיני או לא, זה לוקח רק 10 דקות ביום כדי להשיג גוף חטוב ובריא יותר. 

אחרי שילדתי את אריה, הבת השלישית שלי, בגיל 40, עם אקסטרה 32 קילו שנוספו לי מההריון. 

ישבתי מיוסרת בסלון, בוכה בין הנקה להנקה, כי כל כך רציתי לחזור לעצמי, להרגשה הנפלאה הזאת, כמו אחרי הופעה, שהגוף לא מפסיק לזוז.

התגעגעתי לאותה תחושה שאת מרגישה אחרי אימון טוב, שמגיעה מכמות גדולה של אנדורפינים שמשתחררת לך במוח, ונותנת לך את ההרגשה שאת ב – HIGH, מלאה באנרגיות ומפוקסת.
 
אבל במקום להרגיש את התחושות שאני כל כך אוהבת… הרגשתי שאני כבויה, הגוף חלש, ירוד וחסר אנרגיה.
 
בחיי ששנאתי את התחושות האלו.

ושלא תטעי, אני לא בן אדם של חדר כושר, אין לי זמן לזה וגם לא מתחברת לאווירה, זה פשוט לא בשבילי.

פניתי למאיה המאמנת כושר שלי, חברה ותיקה ומאמנת “על חלל” וביקשתי ממנה :

” מאיה תבני לי תוכנית אימונים ביתית לשריפה קלורית וחיטוב פול בודי, אני רוצה לחטב את הגוף חזרה…”

 תוך כמה ימים, מאיה הגיעה לבקר עם מתנה לתינוקת ותכנית אימונים מסודרת, היא קראה לה : “שיטת 10 הדקות” נתנה לי כמה דגשים ואמרה לי “יאללה מיכל, צאי לדרך”

ואת האימון הראשון שלי, עשיתי בבוקר, אפילו לא החלפתי את הפיג’מה..

לא אשכח את שמחת ההישג שזרמה בוורידים שלי, המוח חד בדיוק כמו שאני אוהבת, אני נמתחת והשרירים מרגישים חזקים, הגוף קל, משוחרר! חזקה ומועצמת להמשיך את היום שלי יותר מתמיד.

מה אנחנו בסך הכל מחפשות?

לעשות אימון יומי קצר, מהיר ואיכותי של 10 דקות.

עם תוצאות של אימון של 45 דקות💪 . אימון שנוכל להתמיד  בו, כי הוא גם מהבית, גם קצר וגם סופר אפקטיבי.

מה עוד אנחנו מחפשות?

לא להשתעבד למנוי לחדר כושר שבעיקר יגרום לנו להרגיש שאנחנו לא מספיקות.

בדיוק בשביל זה יצרנו את האימונים של שייפ-אפ!

את רוכשת גישה לכל התכניות שלנו, במסלול נוח וזול, ומתאמנת מתי שנוח לך 🙂.
כן כן, שמעת נכון. מתי שנוח לך!

אז בואי והצטרפי למעל 5,786 ישראליות שנהנות מגישה 24/7 !

למה דווקא שייפ אפ?

אימוני כושר אונליין

אימונים של 10 דקות

צפייה מכל מכשיר חכם

ספר מתכונים דיגיטלי במתנה!

שלוש רמות קושי להתקדמות אישית

שריפת קלוריות וחיטוב בכל אימון

ממשק נוח ונגיש 24/7

אז בקיצור, מה את מקבלת?

מאגר V.O.D של אימוני אונליין קצרים וממוקדים הזמינים בשבילך מכל מכשיר 24/7

המתאמנות שלנו משתפות:

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

תוכניות האימונים שלנו

מגוון אימונים לכל גיל, רמה , מוד שאת נמצאת בו.

בונוס מתנה

DietUP בונוס בשווי 97 ש"ח בחינם!

ספר מתכונים דיגיטלי

ספר המתכונים הטעימים והבריאים שלי דיאט UP שתוכלי לשלב יחד עם אורח החיים החדש שלך ויעזרו לך לטפח את הגוף בדרך למטרות החדשות שלך.

יש שאלות? כל התשובות כאן!

זו תכנית של 10 דקות, בעצימות גבוהה. התרגילים נבחרו בקפידה ועובדים בשילובים ומינונים שנבדקו כמועילים מאוד בשילוב שריפה קלורית, חיזוק ועיצוב השרירים.כך שאחרי אימון , את גם תראי שתרגישי שעבדת על הגוף למרות שהיא קצרה. הפוקוס והמיקוד זה מה שעושה את ההבדל בתכנית שייפ-אפ. 

כן! התכנית שלי עובדת על חיטוב ועיצוב ללא קשר למשקל הנוכחי שלך ובה תקבלי גם את ספר התזונה למיקסום תוצאות.

ממש לא ! החסרון של אימוני לייב הוא שהם לא מתאימים לשגרת החיים שלך. אצלי את מקבלת תכנית עם מאגר רחב של תרגילים, שאת יכולה לעשות יחד איתי מתי שנוח לך בכניסה פשוטה לממשק.

מיד לאחר ההרשמה בטופס כאן למעלה והשלמת תהליך התשלום, תקבלי גישה מיידית לתוכנית האימונים + מייל עם קישור לדף התוכנית לגיבוי, שימי לב שאת משאירה כתובת מייל תקינה :-).

כמובן, על פי חוק הספאם אסור לי להעביר את הפרטים שלך לגוף שלישי. הכל נשמר אצלי במערכת כדי שאוכל לעדכן אותך על שינויים ושדרוגים בתוכנית. (השדרוגים בחינם – וללא תוספת תשלום)

כמובן , אנחנו עובדים עם קארדקום שהיא חברה מוכרת עם אבטחת SSL מחמירה. כמו כן, יש לך אפשרות לבצע תשלום גם עם חברת פייפאל.

תגללי למעלה, תבחרי את החבילה שמתאימה לך ותלחצי על הכפתור, תועברי לעמוד תשלום מאובטח לאחר שתבצעי את התשלום, הצוות ישלח לך גישה לתכנית 🙂

בהצלחה 

במייל שלנו: ask@shapeup.co.il

בהצלחה 🙂

מסלול חודשי מתחדש אוטומטית בכל חודש ביום בחודש שבו הצטרפת. למשל, אם נרשמת ב-1 לחודש, מועד החיוב הוא ב-1 לחודש הבא. בכל חודש תישלח אלייך חשבונית מס למייל.

אופן הביטול – ניתן לבטל את המסלול החודשי שלך בקלות ובכל זמן, ע”י שליחת אימייל עם בקשה לביטול המסלול החודשי. יש לשים לב :

  • את הבקשה לביטול יש לשלוח לפני מועד החיוב הבא, ולא יאוחר מ-72 שעות לפני מועד החיוב הבא.
  • לא ניתן לבטל מסלול חודשי רטרואקטיבית.
שעות
דקות
שניות
נותרו שוברים בודדים להטבה

כי מגיע גם לך להפוך לגרסא הכי טובה של עצמך, להרגיש ולהיראות בטופ שלך, בשיטת 10 הדקות.

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד

אימוני בטן, בשיטת 10 הדקות

לחזק את שרירי הליבה של הבטן, לא רק שיתן לך מראה חטוב ויגרום לך להכנס לג׳ינס ישן. אם את רוצה לשפר את היציבה שלך, לחזק את טונוס השרירים באזור הזה, ולהרגיש יותר מהודקת ויציבה. אין ספק שזה פשוט מתבקש לשלב את אימוני הבטן של שייפ אפ Abs.

איך התוכנית בנויה?

מה חשוב לדעת ?

רצוי לשלב את התכנית עם שייפ אפ איזי / היט
שגם אליהם את מקבלת גישה בכל מקרה בהצטרפות לאחד משלושת המסלולים:)

כשתצטרפי לתכנית תוכלי לראות את הקובץ שהכנתי לך עם כל השילובים המעניינים
רמות קושי – בינונית / גבוהה

שייפ אפ HIPS

אימוני חיטוב לפלג גוף תחתון, בשיטת 10 הדקות

לחזק את שרירי הישבן והרגליים, לא רק שיגרמו לך לקבל מראה חטוב יותר, אלא יגרמו לך להרגיש חזקה יותר.

איך התכנית בנויה?

– את יכולה לבחור עד 3 אימונים בשבוע
– כל אימון כזה אורך 10 דקות
– כל אימון בנוי מ 3 סטים של 4 תרגילי בטן
– בין כל סט ננוח חצי דקה
– סקשן של שחרור והרפיה אחרי כל אימון


מה חשוב לדעת?

רצוי לשלב את התכנית עם שייפ אפ איזי / היט
שגם אליהם את מקבלת גישה בכל מקרה בהצטרפות לאחד משלושת המסלולים:)

כשתצטרפי לתכנית תוכלי לראות את הקובץ שהכנתי לך עם כל השילובים המעניינים.

רמות קושי – בינונית / גבוהה

PUSH

אימוני הריון ולאחר לידה לנשים בהריון, בשיטת 10 הדקות

אימונים לנשים לכל שלבי ההריון, ולהתאוששות הדרגתית לאחר הלידה. התכנית מחולקת לפי שלושת הטרימסטרים ולאחר משכב הלידה.

    • חימום בתחילת כל אימון
    • כל אימון אורך 10 דקות
    • הסברים על התרגילים בכל תחילת אימון
    • שחרור ומתיחות אחרי כל אימון
    • סקשן של שחרור והרפיה אחרי כל אימון

 מה חשוב לדעת? 

במידה ויש לך אישור רופא להתאמן ואת בהריון זו התכנית היחידה שאת יכולה לעשות, ולכן פתחתי לך אפשרות לרכוש בנפרד את אימוני ההריון בלי שאר התכניות. בתפריט של האתר תוכלי למצוא את כל המידע על תכנית PUSH.

רמת קושי – קלה

שייפ אפ HIIT

אימונים אינטרוולים, לשרוף קלוריות ולהתחטב, בשיטת 10 הדקות

האימונים האפקטיביים ביותר שיחסכו לך זמן, נעבוד בכל אימון על שריפה קלורית וחיטוב כל אזורי הגוף.

איך התכנית בנויה?
– את יכולה לבחור עד 3 אימונים בשבוע
– כל אימון אורך 10 דקות
– הסברים על התרגילים בכל תחילת אימון
– בכל אימון נעשה 3-4 סטים
– כל סט מורכב מ 4 תרגילים
– בין כל סט ננוח בין חצי דקה – דקה
סקשן של שחרור והרפיה אחרי כל אימון

מה חשוב לדעת? 

רצוי לשלב את התכנית עם התכניות האחרות 

שגם אליהם את מקבלת גישה בכל מקרה בהצטרפות לאחד משלושת המסלולים:) 

 כשתצטרפי לתכנית תוכלי לראות את הקובץ שהכנתי לך עם כל השילובים המעניינים

רמות קושי – קלה/ בינונית / גבוהה

MOVE

אימוני ריקוד לשריפת קלוריות, בשיטת 10 הדקות

להנות מהפעילות האירובית שאת עושה, לשרוף קלוריות מבלי להרגיש שהזמן עובר. עם אימוני פופ, סלסה, רגאטון, צ’ה צ’ה ועוד…

איך התכנית בנויה?
– את יכולה לבחור עד 3 אימונים בשבוע
– כל אימון אורך 10 דקות
– הסברים על צעדים בתחילת האימון
– רוקדות יחד 10 דקות
סקשן של שחרור והרפיה אחרי כל אימון


מה חשוב לדעת? 

רצוי לשלב את התכנית עם שייפ אפ איזי / היט

שגם אליהם את מקבלת גישה בכל מקרה בהצטרפות לאחד משלושת המסלולים:) 

 

כשתצטרפי לתכנית תוכלי לראות את הקובץ שהכנתי לך עם כל השילובים המעניינים.

רמות קושי – קלה/ בינונית / גבוהה

שייפ אפ EASY

אימונים אינטרוולים, לשרוף קלוריות ולהתחטב, בשיטת 10 הדקות

האימונים האפקטיביים ביותר שיחסכו לך זמן, נעבוד בכל אימון על שריפה קלורית וחיטוב כל אזורי הגוף. מתאים לנשים מעל גיל 55 או לנשים שלא התאמנו מעולם.

איך התכנית בנויה?
– את יכולה לבחור עד 3 אימונים בשבוע
– כל אימון אורך 10 דקות
– הסברים על התרגילים בכל תחילת אימון
– בכל אימון נעשה 3 סטים
– כל סט מורכב מ 4 תרגילים
– בין כל סט ננוח דקה
סקשן של שחרור והרפיה אחרי כל אימון

מה חשוב לדעת? 

רצוי לשלב את התכנית עם התכניות האחרות 
שגם אליהם את מקבלת גישה בכל מקרה בהצטרפות לאחד משלושת המסלולים:) 
 כשתצטרפי לתכנית תוכלי לראות את הקובץ שהכנתי לך עם כל השילובים המעניינים

רמת קושי – קלה

התחברות לאתר