אימוני כושר אונליין זה לא עוד טרנד חולף

בשנים האחרונות, נוף הכושר עבר מהפך משמעותי עם עליה בביקוש לאימוני כושר אונליין. השינוי הזה חולל מהפכה באופן שבו אנשים ניגשים לכושר, ומציע נוחות, נגישות וגמישות חסרי תקדים. במדריך המקיף הזה, נעמיק בעולם אימוני האונליין, נחקור את היתרונות שלהם, את אינספור האפשרויות הזמינות וכיצד הם יכולים לשמש כלי רב עוצמה להשגת יעדי הכושר שלך.

מה שמיוחד באימון כושר מקוון זה הנגישות. אין צורך למהר להגיע לשיעור בזמן או להתלבט אם יהיה לי זמן ואם כדאי לעשות מנוי לחדר כושר. בכמה לחיצות בלבד, תוכל לגשת לשפע של סרטוני אימון והכל מהנוחות של הסלון שלך. בין אם את חובבת כושר ותיקת או רק מתחילה את המסע שלך, אימוני כושר אונליין יכולים להיות ההחלטה הכי חכמה שעשית.

למי אימוני כושר אונליין מתאימים?

אימוני כושר אונליין מתאימים לנשים וגברים בכל שכבות הגילאים. לרוב נשים בגילאים 30 פלוס מוצאות את עצמן יותר במרוץ אחר החיים וצריכות לדאוג לניהול הקריירה ולחיי המשפחה. לפי הסטטיסטיקה קיימת עליה משנת 2020 של 80% בצריכה של אימונים מקוונים בקרב נשים בגילאים אלו. מה גם שבעוד שאחוזי הנטישה בחדר כושר עומדים על כ – 70% בשנה, נשים מצליחות להתמיד ולפתח הרגלי כושר יציבים כאשר הן נרשמות לתוכניות אימונים מקוונות.

היתרונות של אימוני כושר אונליין הם רבים:

1. זמינות: אימונים ביתיים זמינים לך 24/7 ומתאימים ללוח הזמנים האישיים של כל מתאמן. מה גם שהם נוחים מאוד, בלחיצת כפתור אחת, את יכולה לבצע אימון שלם, מבלי לצאת מהבית. בעוד שנשים רבות נאלצות למצוא זמן להתארגנות למכון, לנסיעה בפקקים, למציאת חניה ולאימון בחדר הכושר, יש קבוצת נשים גדולה שמנצלת את הכוח של הטכנולוגיה לטובתה.

זה לא משנה אם את טיפוס של בוקר, מהנשים שמשכימות לפני הילדים, או שאת בכלל טיפוס של צהריים או לילה. האימון זמין לך לכל שעה ביום, זה יתרון מאוד משמעותי, שגורם לנו בסופו של דבר, להתמיד!

2. אי תלות במיקום: אם החלטת לצאת חופשה בארץ או בחו”ל, או שאת סתם בביקור משפחתי, את עדיין יכולה להתאמן שהנייד שלך איתך. והחלק היפה הוא שבלחיצת כפתור אחת, תוכלי לעשות את האימון היומי שלך, מכל מקום ובכל שעה.

3. מגוון גדול של אימונים: כשאת בוחרת בתוכנית אימוני כושר מקוונת, את יכולה ליהנות ממגוון של אימונים משום שהכול מאוחסן לך תחת אתר אחד. את בוחרת אם בא לך היום לעשות אימון אירובי קליל, או שהיום את בכלל ב – VIBE לאימון שיוציא ממך את המקסימום. כמו כן, יש לך המון תכניות אימונים לבחירה.

באתר של שייפ אפ קיימות למעלה מ 7 תכניות והיד עוד נטויה, כי אנחנו מצלמים תכניות כל תקופה. התוכניות מתאימות לכל גיל, רמה או וייב שאת נמצאת בו. החל מאימוני פול בודי, ועד לאימוני ריקוד לשריפה קלורית מואצת, אימוני הריון, אימונים לחיטוב הבטן, ישבן או הירכיים, אימונים לגיל השלישי, אימונים למתחילות, ואימונים לחיזוק רצפת האגן. את תמצאי את עצמך עם Shape UP.

4. תמיכה בכל מכשיר : בשנת 2024 לכולנו יש מכשירים חכמים. לא משנה אם את בוחרת להתאמן מהנייד, המחשב, הטלוויזיה הביתית, או מהטאבלט. האימונים זמינים לך מכל מכשיר חכם. במאמר זה תוכלי למצוא הדרכה “איך להתחבר מהנייד לטלוויזיה”

ומה אם אין לי מוטיבציה

אני לא מאמינה בכוח רצון או מוטיבציה, זו האמת. מניסיון שלי, תמיד שגייסתי את עצמי לפעולה בעזרת מוטיבציה, גיליתי שהיא יורדת לי מהר מידיי, ושאני לא מוצאת פתרון לטווח ארוך, מה שגרם לי ב 100% מהניסיונות פשוט להרים ידיים ולוותר.

אז למה בכל זאת אימוני כושר אונליין?

בדיוק מהסיבה הזאת. מוטיבציה מתכלה עם הזמן. גם המחקרים מראים שמוטיבציה לא נמשכת אצל רובינו לתקופה. אני רוצה לעזור לך להבין שברגע שתשני את הגישה, את תתחילי לראות את התוצאות שאת כל כך מחכה להן.

אני רוצה שתביני שברגע שתהייה לך תוכנית אימונים ביתית שזמינה לך, שנוחה לך, שמתאימה את עצמה לשגרה שלך. ההתמדה תגיע!
אימונים ארוכים וסיזיפיים לא בהכרח מתאימים לרובינו. בעזרת שיטת 10 הדקות, תוכלי להנות מאימונים קצרים וסופר אפקטיביים שמבוססים מחקרים, ויביאו אותך לתוצאות באימון קצר.

האם אפשר לרדת במשקל בעזרת אימוני אונליין?

התשובה היא כן!
המטרה של האימונים היא לשרוף קלוריות ולהיתחטב, זה לא משנה אם את עושה אימון מהחדר כושר, מהסטודיו לפילטיס או בבריכה.
כל עוד את שורפת קלוריות באימון, עובדת על התנגדות השרירים (כן בלי ציוד אפילו, אצלי בשייפ אפ !) את לגמרי יכולה לרדת במשקל.

התועלות של אימון כושר אונליין הן רבות מאוד, לא רק לשמירה על הגזרה. הבריאות שלך קודמת לכל, והיא חשובה יותר מאשר גוף חטוב, בכל אימון נעבוד על סיבולת לב ריאה, על חיזוק השרירים והיציבה. כך שמעבר לגוף חטוב תוכלי לקבל המון יתרונות פיזיים אחרים.

האם 10 דקות של אימון כושר אונליין עובד? (צפי בסרטון)

המון בנות שולחות לי למייל אם אימון מקוון של 10 דקות יכול לעזור להן, לכן עשיתי לכן סרטון מרוכז שיענה לכן על כל השאלות.
בסרטון הזה אני משתפת אתכן איך ירדתי 30 קילו בגיל 40, בעזרת אימוני אונליין בלבד, ללא דיאטות וללא ספירת קלוריות.
מוזמנות לצפות 🙂

פוסטים דומים

כתיבת תגובה